Impactvol werk van klantcontactmedewerkers

Versterk je organisatie met klantcontactmedewerkers

Klantcontactmedewerkers houden je bedrijf draaiende. Klanten en collega’s zouden een stuk minder tevreden zijn zonder deze impactvolle functies. Zonder deze werknemers blijven vragen namelijk onbeantwoord en lopen processen stroef. Deze functies zijn daarom erg belangrijk voor de continuïteit van je bedrijf. Hoe vind je de juiste mensen voor deze functies en net zo belangrijk: hoe houd je je huidige werknemers tevreden?

Duik de diepte in en krijg concrete handvaten om verzuim onder controle te krijgen in het visiepaper "Behoud van klantcontactmedewerkers vraagt om omdenken". Met onderwerpen zoals:

  • Verzuim voorkomen met goed verwachtingsmanagement 
  • Blije werknemers door effectieve inzet van AI
  • Tevreden teamleiders = tevreden klantcontactmedewerkers
  • Maak ruimte voor ontwikkeling
  • Rekening houden met generatieverschillen 
  • Medewerkers behouden begint bij effectiever werven

Daarnaast bieden wij op 27 juni het webinar "Hoe voorkom ik verzuim" aan, waarin je direct je vragen kan stellen aan onze experts en nieuwe inzichten opdoet over de preventie van verzuim. 

KCC visiepaper

Webinar: Hoe voorkom ik verzuim?

Op 27 juni neemt onder andere Steven Gudde, directeur Impact & Arbeidsmarkt bij Olympia, je in één uur mee in een inspirerend mini-college over de impact en oorzaken van verzuim onder medewerkers. Om actief in te zetten op de preventie van verzuim, zal je eerst de oorzaak erachter moeten weten. Wat beweegt mensen? Waarom verzuimen ze om te verschijnen op hun werk? Het antwoord op die vragen weet Steven Gudde. Ook kun je actief deelnemen aan de paneldiscussie met Julien Hellebrekers, segmentmanager klantcontactbranche bij Olympia en Willemijn van Mourik, Employee Experience Expert.

Wat weet je na afloop?

  • Met welke arbeidsmarkttrends en -ontwikkelingen de klantcontactbranche te maken heeft en hoe je hierop kunt inspelen. 
  • Wat de veelvoorkomende oorzaken zijn van kort verzuim en hoe je de signalen herkent.  
  • Welke interventies je kunt doen om grip te krijgen op een te hoog verzuim. 

Meld je aan voor het webinar

Olympia in de klantcontactbranche

Bij Olympia werken er dagelijks duizenden klantcontactmedewerkers in deze belangrijke branche. Zij maken elke dag impact via hun werk. Samen met onze klanten staat vitaliteit en tevredenheid onder deze medewerkers centraal. Want met zulke cruciale functies moeten medewerkers goed op hun plek zitten. 

Daarom vinden wij het belangrijk om klanten te helpen aan de juiste match. Want alleen dan kunnen medewerkers werk van betekenis ervaren.  
En dat is waar wij voor staan.

OLY 002 Body 20190606 3 GemeenteAmsterdam
Simone2

Simone Wijman

Talent Acquisition Manager bij Teleperformance

“Door de manier waarop Olympia haar dienstverlening heeft ingericht, is de werving van gekwalificeerde kandidaten door het hele land geborgd. Het maakt niet uit waar in het land er vacatures zijn, ze worden altijd ingevuld door dezelfde contactpersonen met kennis van mijn organisatie. Door deze centrale aanpak is er gelijke aandacht voor alle vacatures.”

Ben je op zoek naar personeel in de klantcontactbranche?

Daar helpen we je graag bij. Bij Olympia bieden we verschillende diensten aan.

Werken met Olympia, dat betekent dit voor jou

kernwaarden verloop

Verbind je met onze 'wij maken het waar-mentaliteit'

OLY 003 icon 20190412 28

Verzeker je van altijd de juiste mensen

complimenten verloop2xPNG

Verbeter je resultaat met geïnspireerde flexkrachten

OLY 003 icon 20190412 19

Draag concreet bij aan een betere samenleving

Deze bedrijven gingen je voor