Olympia stijgt door in MT1000

24-10-2023

De nieuwste resultaten van de MT1000 lijst van MT/Sprout zijn bekendgemaakt en Olympia mag opnieuw trots zijn op mooie resultaten. De arbeidsbemiddelaar heeft niet alleen hun positie in de ranglijst verbetert, van de 4e naar de 3e positie in de categorie Uitzendbureaus & Detacheerders. Ook zijn zij in 3 van de 4 categorieën flink gestegen. De grootste stijging is op het gebied van Excellente Uitvoering, van de 10e naar de 5e positie.

Olympia staat op nummer 225 in de top1000 beste zakelijke dienstverleners.

Resultaten in de categorie Uitzendbureaus en Detacheerders op een rij

• Ranglijst sector Uitzendbureaus & Detacheerders                                3e positie (van plek 4)
  • Ranglijst NPS sector Uitzendbureaus & Detacheerders                        2e positie (van plek 6)
  • Ranking in sector op Klantgerichtheid                                                      5e positie (van plek 2)
  • Ranking in sector op Product Leiderschap                                               2e positie (van plek 5)
  • Ranking is sector op Excellente Uitvoering                                               5e positie (van plek 10)

Over MT1000

Het Nederlandse zakelijke landschap kent veel concurrentie en diversiteit, met bedrijven in verschillende sectoren die strijden om hun plaats in de markt. Om te weten welke organisaties het meest in het oog springen en indruk maken op zowel klanten als zakelijke partners, publiceert het zakelijke magazine MT/Sprout jaarlijks de MT1000 lijst. Een onafhankelijk onderzoek uitgevoerd door Amsterdam Centre for Business Innovation.

Olympia 20212414 2
Perscontact Karlijn Stoelinga