Julien Hellebrekers verruilt Teleperformance voor Olympia

02-10-2023

Van klant- naar bureauzijde: Recruitment & commercieel talent Julien start als directeur KCC bij Olympia

Hoofddorp, 2 oktober 2023 - Julien Hellebrekers maakt de overstap van Teleperformance naar Olympia, waar hij de rol van directeur KCC (Klant Contact Centers) per 1 september heeft overgenomen van Hans Tange. Bij Teleperformance werkte hij vanuit zijn rol als Director Talent Acquisition & Talent Onboarding intensief samen met Olympia voor het werven en behouden van flexkrachten. De arbeidsbemiddelaar haalt met Hellebrekers de benodigde expertise in huis om haar waarde voor de KCC-branche verder te vergroten.

Hellebrekers over zijn overstap: “De afgelopen jaren heb ik een hele intensieve, maar vooral prettige samenwerking gehad met Olympia en de talenten binnen de organisatie. Ik ben er onwijs trots op dat ik nu onderdeel ben van een organisatie waar het faciliteren van betekenisvol werk in het DNA zit. Ik geloof erin dat wij elke dag positieve impact maken op de samenleving door mensen werk te bieden dat ertoe doet. Dat is wat mij drijft.”

Persoonlijke betekenisverklaring

Elke nieuwe collega bij Olympia legt een Persoonlijke Betekenisverklaring af, en Julien Hellebrekers is geen uitzondering. Hij deelt enthousiast zijn persoonlijke visie: "Bij Olympia word je vanaf dag één uitgedaagd om na te denken over je maatschappelijke impact: Wat vervult je met trots? Wat is de diepere betekenis van jouw werk? Helaas vergeten veel mensen dit te doen in de dagelijkse drukte, maar dat is echt zonde, want het versterkt de voldoening die je uit je werk haalt. De KCC-branche biedt een schat aan kansen voor talenten, en Julien Hellebrekers is hier het levende bewijs van. Deze kansen verdienen meer erkenning, en samen met onze partners willen we de schijnwerpers richten op de positieve aspecten van werken in de KCC-branche."

 

Zingeving klantcontactwerk

Olympia zet zich al jaren actief in om de betekenis van het werk van klantcontactmedewerkers te benadrukken, vanaf het allereerste sollicitatiegesprek tot ver na de onboarding. Hellebrekers benadrukt: "We meten de tevredenheid, waardering en het gevoel van zinvol werk bij onze medewerkers, en we sturen daarop. Dit draagt niet alleen bij aan het werkplezier van onze flexkrachten, maar verhoogt ook de productiviteit. Het is prachtig om een bijdrage te kunnen leveren aan dit proces!"


Olympia 20212414 2
Perscontact Karlijn Stoelinga