Wat jij doet, doet ertoe. 
Werken voor het Corona Bron- en Contactonderzoek

Wil jij van betekenis zijn bij het onder controle houden van corona? Zoek jij een baan waarin je veel vanuit huis werkt? Luister je graag, ben je empathisch en werk je resultaatgericht? Dan is dit de baan voor jou!

Wij hebben fulltime én parttime mogelijkheden als medewerker bron- en contactonderzoek.


Meer informatie? Mail ons.

Ja, ik wil solliciteren!

Wie ben je?

Wij zijn op zoek naar collega’s die graag voor de mensen om ons heen klaar staan, zeker in deze tijd. Het is belangrijk dat jij een prettige en professionele telefoonstem hebt waarbij je het persoonlijke aspect niet uit het oog verliest.

Daarnaast:

  • Beheers jij de Nederlandse taal vloeiend, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Heb je oog voor detail, werk je resultaatgericht en ben je empathisch;
  • Heb je een minimaal afgeronde MBO 3 opleiding, iedereen met een HBO of WO achtergrond is ook welkom;
  • Kan je makkelijk schakelen tussen diverse computerprogramma's;
  • Beschik jij over een goede thuiswerkplek;
  • Kan jij voor aanvang van je werkzaamheden een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aanvragen.

Wat ga je doen?

Vanaf verschillende locaties in Nederland, maar vooral vanuit huis, wordt er telefonisch contact opgenomen met mensen die positief getest zijn op het coronavirus om hen in te lichten, te vragen naar de eventuele contactmomenten en de bron op te sporen.

In deze rol is het onwijs belangrijk dat jij mensen op een empathische wijze begeleidt gedurende het gesprek. Je vraagt goed door naar de situatie en neemt de persoon mee in de quarantaine regels. Het is erg belangrijk dat jij er op ieder moment en op de juiste manier er voor iemand kunt zijn, ook wanneer hij of zij emotioneel wordt. Jij hebt aandacht, empathie en weet de juiste vragen te stellen. Tijdens en na het gesprek weet jij de informatie goed te verwerken in het dossier.

Het betreft hier een mooie dankbare functie die tegelijkertijd ook pittig kan zijn. Je wint adviezen in bij de Crewmanager en je wordt voorafgaand zorgvuldig getraind.

Waar ga je werken?

Je gaat via Olympia werken voor een specialist op het gebied van contact centers, genaamd Yource. Zij biedt ondersteuning op het gebied van klantencontact en helpt de GGD bij het organisatieonderdeel.

Yource is de marktleider op het gebied van klantcontact binnen de Benelux, waarbij ze verschillende locaties heeft door het hele land. Yource staat voor de mensen die bij haar werken en dat is waar alles om draait, je bent geen nummertje maar een waardevolle medewerker.

Jouw werkplek

Je werkt vanuit huis, je krijgt een laptop van de zaak. Aangezien je af en toe naar kantoor moet komen, is het verstandig dat je in de buurt woont van Breda of Tilburg. Je krijgt een headset en token (om in te kunnen loggen) thuisgestuurd. Belangrijk is dat je beschikt over een 'thuiskantoor-omgeving'. Die stil en vrij van afleiding is. Je scherm mag niet zichtbaar zijn voor anderen en van buitenaf. Verder heb je in ieder geval een bekabelde internetverbinding, zodat eventuele storingen met wifi geen invloed hebben op je verbinding.

Wat mag je verwachten?

Voordat je daadwerkelijk aan de slag gaat, start je met twee trainingsweken. Na de twee trainingsweken werk je vooral thuis maar ben je wel in staat om af en toe op locatie te werken.

  • Yource is geopend van maandag t/m zondag tussen 08.00 – 20.00 uur. Daarbij moet je minimaal 2 avonden beschikbaar zijn, 9 uur op een dag aaneengesloten beschikbaar en minimaal 4 dagen kunnen werken.
  • Een uurloon van €13,00 bruto;
  • Daarbovenop weekendtoeslag op de zondag én 8% vakantiegeld;
  • Reiskostenvergoeding met een maximum van €6,50 per dag;
  • Je start met contract via Olympia en gaat aan de slag bij Yource;
  • Na 26 gewerkte weken word je opgenomen in de pensioenregeling, waarvan Olympia de basispremie betaalt.

Interesse?

Is jouw interesse gewekt? Solliciteer dan direct bij jouw dichtstbijzijnde locatie. We nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met je op.  

Neem contact met mij op