Wat jij doet, doet ertoe. 
Werken bij het Corona afsprakennummer

Om een afspraak te maken bij de GGD om getest te worden op of gevaccineerd te worden tegen het coronavirus, wordt er gebeld naar het afsprakennummer. Als medewerker van het Corona afsprakennummer werk je parttime of fulltime vanuit huis, met je eigen laptop of PC. Je wordt gebeld door mensen die een afspraak willen maken bij de GGD en je plant deze in.

Meer informatie? Mail ons.

Ja, ik wil solliciteren!

Wie ben je?

Gezien het een cruciaal bericht is wat je met mensen deelt, is het van belang dat je gebruik maakt van de aangeboden tools en het script, en nog belangrijker, hierin vergeet je niet het menselijke en empathische aspect uit het oog.

Jij staat klaar voor de mensen om je heen, zeker in deze tijd. Dit is jouw kans om hiervan je werk te maken. Jij bent empathisch en hebt een vriendelijke en professionele stem, waardoor je gemakkelijk gesprekken voert in het Nederlands en Engels. Het omgaan met verschillende computerprogramma's gaat jou makkelijk af en je kan snel schakelen.

Je werkt vanuit huis, met je eigen laptop of pc die moet beschikken over Microsoft Windows 10 of hoger en niet ouder is dan 2015. Systemen zoals Apple, Chrome en Windows S zijn niet geschikt. Je krijgt een headset en token (om in te kunnen loggen) thuisgestuurd. Belangrijk is dat je beschikt over een 'thuiskantoor-omgeving'. Die stil en vrij van afleiding is. Je scherm mag niet zichtbaar zijn voor anderen en van buitenaf. Verder heb je in ieder geval een bekabelde internetverbinding, zodat eventuele storingen met wifi geen invloed hebben op je verbinding.

Daarnaast voldoe je aan één van de volgende criteria:

  • Je volgt een HBO-opleiding en je hebt ervaring in klantcontact
  • Je hebt een afgeronde HBO-opleiding en je hebt ervaring in klantcontact
  • Je hebt een MBO opleiding afgerond in de zorg en je hebt ervaring in klantcontact

Het overleggen van een VOG is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Wat ga je doen?

Als medewerker voor het corona afsprakennummer word je dagelijks gebeld worden door mensen die een afspraak willen maken om zich te laten testen op het coronavirus of om hun vaccin te krijgen. Het is aan jou om een aantal vooraf geformuleerde vragen te stellen. In het registratiesysteem plan je vervolgens een afspraak in.

Het beantwoorden van vragen over het coronavirus (in welke vorm dan ook) of andere medische vragen, behoort niet tot jouw verantwoordelijkheid.

Waar ga je werken?

Je gaat via Olympia werken voor een landelijk contactcenter dat voor de GGD telefonische ondersteuning van mensen biedt. Je werktijden zijn flexibel van maandag t/m zondag tussen 8.00 - 20.00 uur. Je bent minimaal 4 dagen beschikbaar. Je kan parttime (vanaf 16 uur per week) of fulltime werken. Je werkt vanuit huis en krijgt coaching, training en sturing op afstand. Voordat je gaat starten krijg je digitaal een training van twee dagen.

Jouw werkplek

Je werkt vanuit huis, met je eigen laptop of pc. Het maakt dus niet uit of je bijvoorbeeld in Utrecht, Tilburg of Zoetermeer woont. Je krijgt een headset en token (om in te kunnen loggen) thuisgestuurd. Belangrijk is dat je beschikt over een 'thuiskantoor-omgeving'. Die stil en vrij van afleiding is. Je scherm mag niet zichtbaar zijn voor anderen en van buitenaf. Verder heb je in ieder geval een bekabelde internetverbinding, zodat eventuele storingen met wifi geen invloed hebben op je verbinding.

Wat mag je verwachten?

Olympia biedt werk van betekenis. Na je sollicitatie nemen wij op korte termijn telefonisch contact met je op. Zorg ervoor dat je telefonisch bereikbaar bent. Wij gaan met jou in gesprek om te bepalen of deze baan voor jou passend is. Wanneer dat zo is, kan je al binnen enkele dagen starten op het Corona afsprakennummer.

Interesse?

Is jouw interesse gewekt? Solliciteer dan direct bij jouw dichtstbijzijnde locatie. We nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met je op.  

Neem contact met mij op