Wat jij doet, doet ertoe. 
Werken bij het Coronatest afsprakennummer

Vanaf 1 juni kunnen mensen telefonisch een afspraak maken om getest te worden bij de GGD op het coronavirus. Als medewerker van het Coronatest afsprakennummer werk je parttime of fulltime vanuit huis, met je eigen laptop of PC. Je wordt gebeld door mensen die een afspraak willen maken voor een coronatest bij de GGD en je plant deze in. Wanneer iemand negatief getest is, bel jij hem/haar op met het goede nieuws!

Meer informatie? Bel ons.

Ja, ik wil solliciteren!

Wie ben je?

Gezien het een cruciaal bericht is wat je met mensen deelt, is het van belang dat je gebruik maakt van de aangeboden tools en het script, en nog belangrijker, hierin vergeet je niet het menselijke en empathische aspect uit het oog.

Jij staat klaar voor de mensen om je heen, zeker in deze tijd. Dit is jouw kans om hiervan je werk te maken. Jij bent empathisch en hebt een vriendelijke en professionele stem, waardoor je gemakkelijk gesprekken voert in het Nederlands en Engels. Het omgaan met verschillende computerprogramma's gaat jou makkelijk af en je kan snel schakelen.

Daarnaast voldoe je aan één van de volgende criteria:

  • Je volgt een HBO-opleiding en je hebt ervaring met callcenterwerk
  • Je hebt een afgeronde HBO-opleiding en ervaring met callcenterwerk
  • Je hebt een MBO opleiding afgerond in de zorg en hebt enige ervaring met callcenterwerk

Het overleggen van een VOG is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Wat ga je doen?

Als Customer service representative voor het coronatest afsprakennummer zul je dagelijks gebeld worden door mensen die een afspraak willen maken om zich te laten testen op het coronavirus. Het is aan jou om een aantal vooraf geformuleerde vragen te stellen. Mocht iemand aangeven klachten te hebben die passen bij het coronavirus dan kun je met mbv het beschikbare registratiesysteem een afspraak inplannen.

Het beantwoorden van vragen over het coronavirus (in welke vorm dan ook) of andere medische vragen, behoort niet tot jouw verantwoordelijkheid. Wel zullen de mensen die negatief getest zijn ook door jou worden gebeld (happy call) met het goede nieuws dat zij op het moment van de testafname niet besmet waren met het coronavirus.

Waar ga je werken?

Je gaat via Olympia werken voor een landelijk contactcenter dat voor de GGD telefonische ondersteuning van mensen biedt. Je werktijden zijn flexibel van maandag t/m zondag tussen 8.00 - 20.00 uur. Je kan parttime (vanaf 24 uur per week) of fulltime werken. Je werkt vanuit huis en krijgt coaching, training en sturing op afstand. Voordat je gaat starten krijg je digitaal een training van twee dagen.

Wat levert het jou op?

Goed salaris

Naast je salaris ontvang je vakantiedagen & vakantiegeld

Thuiswerken

Werk vanuit je eigen 'thuiswerk-omgeving'

Per direct starten

Je kan starten binnen één week

Jouw werkplek

Je werkt vanuit huis, met je eigen laptop of pc. Het maakt dus niet uit of je bijvoorbeeld in Utrecht, Tilburg of Zoetermeer woont. Je krijgt een headset en token (om in te kunnen loggen) thuisgestuurd. Belangrijk is dat je beschikt over een 'thuiskantoor-omgeving'. Die stil en vrij van afleiding is. Je scherm mag niet zichtbaar zijn voor anderen en van buitenaf. Verder heb je in ieder geval een bekabelde internetverbinding, zodat eventuele storingen met wifi geen invloed hebben op je verbinding.

Wat mag je verwachten?

Olympia biedt werk van betekenis. Na je sollicitatie nemen wij binnen één werkdag telefonisch contact met je op. Zorg ervoor dat je telefonisch bereikbaar bent. Wij gaan met jou in gesprek om te bepalen of deze baan voor jou passend is. Wanneer dat zo is, kan je al binnen enkele dagen starten op het Coronatest afsprakennummer.

Interesse?

Is jouw interesse gewekt? Solliciteer dan direct bij jouw dichtstbijzijnde locatie. We nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met je op.  

Neem contact met mij op