
Samen sterker in de Klantcontact branche
Jij bent op zoek naar een betrouwbare partner, met kennis en ervaring in de contactcenter branche. Hiervoor ben je bij Olympia aan het juiste adres.
Als specialist in de Klantcontact branche beschikken we over een grote pool kandidaten, waarvan we de competenties ontwikkelen via ons eigen trainingsaanbod. Daarbij volgen we de laatste trends en ontwikkelingen op de voet. We zorgen voor betekenisvolle, langdurige matches door juist te matchen op competenties. Dat doen we voor veel callcenter klanten al ruim 50 jaar met veel plezier.
Nieuwsgierig wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?
Ruime kennis en ervaring
De contactcenter branche is één van de segmenten waarin Olympia gespecialiseerd is. Duizenden mensen hebben we al aan werk in een contactcenter geholpen. En gezorgd dat zij zich blijven ontwikkelen in de richting die bij hen past en waar ze energie van krijgen. Zodat zij werk van betekenis doen en bijdragen aan wat belangrijk is voor henzelf en hun omgeving. Een win-win voor zowel flexkracht als klant. Onze hierin opgedane kennis en ervaring delen we graag.
Vanuit onze expertise in de callcenter branche werken we langdurig samen met grote organisaties zoals DHL, Webhelp, ANWB en Mediq. Maar ook voor bedrijven in het MKB kunnen we van betekenis zijn. Denken we mee met cases en helpen we met het vinden van de juiste mensen. Zo hebben we in 2020 al ruim 6.000 mensen aan een baan geholpen in de contactcenter branche.



Wij schakelen snel mee in coronatijden
Corona zorgt voor extra vraag naar personeel bij contactcenters. Er zijn veel vacatures voor callcenter, contactcenter en klantenservice medewerkers. Meer mensen werken vanuit huis. Hierdoor krijgt bijvoorbeeld KPN extra vragen over netwerk of wifi.
En GGD heeft door corona veel vraag naar bron- en contactmedewerkers. Samen met GGD hebben we in één week tijd 800 betekenisvolle matches gemaakt. Deze medewerkers helpen momenteel, met veel toewijding, iedereen met corona gerelateerde vragen.
Wij selecteren anders. Een groter aanbod voor jou
Wij hechten veel waarde aan het vinden van passende kandidaten. Daarbij matchen wij niet op cv, maar op competenties. Dit doen we door een Gesprek van betekenis te voeren. Waar wordt iemand echt gelukkig van? En waar is iemand echt goed in? Via speciale toetsingsmethoden kijken we extra naar communicatievaardigheden.
Ook buiten de groep kandidaten die nu al werkt in jouw branche, is deze methode van matchen succesvol gebleken. Voor jouw bedrijf betekent dit een groter aanbod van gemotiveerde medewerkers, die jouw klanten enthousiast en professioneel te woord staan.