Sonja Vermeulen, Olympia Den Helder, heropent vestiging in jubileumjaar

06-03-2023

Den Helder, 6 maart 2023 – De Helderse Sonja Vermeulen heeft haar OIympia vestiging aan de Beatrixstraat vandaag feestelijk heropend. De heropening valt samen met haar jubileum. Al 15 jaar, verbindt Sonja, samen met haar team, mensen aan werk dat bij ze past in Den Helder. Sonja zegt trots: “Het was de hoogste tijd om onze vestiging in een moderner jasje te steken met een warme uitstraling, zodat iedereen die werk zoekt zich welkom voelt. Een mooie stap vooruit, precies waar mijn mooie Den Helder zich al jaren voor in zet”

Olympia is niet meer weg te denken uit de binnenstad. Dat staat in contrast met de grote uittocht van collega-uitzenders, die jaren geleden al zijn weggetrokken uit het centrum van Den Helder. Sonja: “Als je de verbinding wilt houden met werkzoekenden en werkgevers moet je bereikbaar en benaderbaar zijn. Hier in het centrum zijn we dat. Iedereen kent ons en andersom. Zo blijven we betrokken, want we weten precies wat de ontwikkelingen zijn in de stad en in de wijde omgeving. Wij groeien dan ook echt met de stad mee en kunnen we duurzame matches maken tussen burgers en het bedrijfsleven.”

Solliciteren zonder cv

De in Den Helder geboren en getogen onderneemster heeft met al haar klanten en flexkrachten een persoonlijke relatie. “Het vertrouwen in ons is groot. Bijna alle bedrijven die sinds de start van onze vestiging klant werden, zijn dat nog steeds. En dat geldt ook voor de mensen die via ons aan het werk gaan.” Iemands cv wordt tijdens de eerste kennismaking steevast aan de kant geschoven. Want het gaat om de persoon zelf. Om welk talent je hebt, maar vooral, waar je blij van wordt. Met deze aanpak is Olympia in staat een match te maken met een werkgever die echt bij iemand past.

Duurzame arbeidsbemiddeling heeft impact op de groei van de stad

Sonja houdt van de vernieuwing en vooruitgang van Den Helder. Ze merkt dat de ambitie van de stad, ook haar ambitie is. Inzetten op de vooruitgang en leefbaarheid van de plek waar ze zo van houdt, via haar werk. Ze vertelt trots dat ze met haar team een financial controller heeft bemiddeld voor een op Gaudi geïnspireerd vernieuwbouwproject in Den Helder: “Alle balkons worden 3D geprint. Dat is toch gaaf? En van dit soort projecten zijn er ontzettend veel. Zo wordt mijn stad een nog fijnere plek om in te wonen en leven. Daar draag ik graag met mijn team mijn steentje aan bij.”

Olympia 20212414 2
Perscontact Karlijn Stoelinga