Joyce Steenveld nieuwe COO bij Olympia Nederland

Den Haag, 12 juli 2016 – Joyce Steenveld is per 5 juli 2016 benoemd als nieuw directielid van Olympia Nederland in de functie van Chief Operations Officer (COO). Steenveld is daarmee eindverantwoordelijk voor de operationele activiteiten van franchiseorganisatie Olympia Nederland.

Met Steenveld haalt Olympia Nederland een ervaren operationeel directeur in huis met meer dan 20 jaar ervaring in de uitzendsector en andere dienstverlenende organisaties. Ze heeft als CEO meerdere merken aangestuurd bij USG People, waaronder jarenlang het succesvolle Secretary Plus. Tijdens haar MBA opleiding heeft zij de overstap gemaakt naar Algemeen Directeur bij Schoevers Groep. Mensen, marketing & innovatie zijn de rode draad geweest in haar carrière en nu keert Steenveld weer terug naar de wereld van flexibele arbeid.

Steenveld: “Na een aantal jaren in andere branches werkzaam te zijn geweest ben ik terug waar mijn hart harder van gaat kloppen; de arbeidsbemiddeling. In de ondernemende cultuur van Olympia voel ik mij thuis en ben ik zeker op mijn plek”.

Met de komst van Steenveld is het directieteam van Olympia verder versterkt en wordt invulling gegeven aan de op groei en innovatie gerichte strategie, zoals die na de recente overname is aangekondigd.

Voor meer informatie neem contact op met Olympia Nederland:

Steven Gudde, Woordvoerder, T. 070 - 338 10 50