Het Werkwoord - 1e editie 2015

Olympia gaat aan de hand van actuele thema’s of gesignaleerde trends, drie keer per jaar de diepte in met ondernemers, uitzendkrachten, klanten, prospects en medewerkers. In het magazine beantwoorden we vragen die leven binnen de branche, laten mensen uit de praktijk aan het woord, nemen stelling in arbeidsvraagstukken, duiken in onderzoeken en relevante data en vertalen mogelijke problemen naar oplossingen. We maken de lokale impact van de landelijke economie zichtbaar. Het Werkwoord laat zien wie we zijn, wat we doen en waar we voor staan. Kortom, we delen graag onze ervaringen.

In deze eerste editie onder andere:

  • Aan het woord & Weerwoord - Flexwerker: zekerheid... of toch liever waardering?
  • 7 vragen aan - Interview met Tjebbe Nabuurs van Nabuurs Supply Chain Solutions
  • Het nut van Vitamine A - Aandacht geven blijft lastig
  • Over de vloer - Robotisering: kans of bedreiging voor DHL?
  • Stellig - Hoe denkt men over de transitievergoeding?
  • Op weg naar werk - Wat zit er in de lunchtrommel van Sander van Geene?

Lees vooral ook de extra tips bij het artikel Flexwerker: zekerheid... of toch liever waardering?  en een korte cursus 'Aandacht geven'.

Lees hieronder het magazine online.