het-werkwoord

Olympia gaat aan de hand van actuele thema’s of gesignaleerde trends, vier keer per jaar de diepte in met ondernemers, uitzendkrachten, klanten, prospects en medewerkers. In het magazine beantwoorden we vragen die leven binnen de branche, laten mensen uit de praktijk aan het woord,
Olympia gaat aan de hand van actuele thema’s of gesignaleerde trends, vier keer per jaar de diepte in met ondernemers, uitzendkrachten, klanten, prospects en medewerkers. In het magazine beantwoorden we vragen die leven binnen de branche, laten mensen uit de praktijk aan het woord, nemen stelling in arbeidsvraagstukken, duiken in onderzoeken en relevante data en vertalen mogelijke problemen naar oplossingen. We maken de lokale impact van de landelijke economie zichtbaar. Het Werkwoord
Olympia gaat aan de hand van actuele thema’s of gesignaleerde trends, vier keer per jaar de diepte in met ondernemers, uitzendkrachten, klanten, prospects en medewerkers. In het magazine beantwoorden we vragen die leven binnen de branche, laten mensen uit de praktijk aan het woord, nemen stelling in arbeidsvraagstukken, duiken in onderzoeken en relevante data en vertalen mogelijke problemen naar oplossingen. We maken de lokale impact van de landelijke economie zichtbaar. Het Werkwoord laat zien wie we zijn, wat we doen en waar we voor staan. Kortom, we delen graag onze ervaringen.
Olympia gaat aan de hand van actuele thema’s of gesignaleerde trends, drie keer per jaar de diepte in met ondernemers, uitzendkrachten, klanten, prospects en medewerkers. In het magazine beantwoorden we vragen die leven binnen de branche, laten mensen uit de praktijk aan het woord, nemen stelling in arbeidsvraagstukken, duiken in onderzoeken en relevante data en vertalen mogelijke problemen naar oplossingen. We maken de lokale impact van de landelijke economie zichtbaar. Het Werkwoord laat zien wie we zijn, wat we doen en waar we voor staan. Kortom, we delen graag onze ervaringen.
Olympia gaat aan de hand van actuele thema’s of gesignaleerde trends, drie keer per jaar de diepte in met ondernemers, uitzendkrachten, klanten, prospects en medewerkers. In het magazine beantwoorden we vragen die leven binnen de branche, laten mensen uit de praktijk aan het woord, nemen stelling in arbeidsvraagstukken, duiken in onderzoeken en relevante data en vertalen mogelijke problemen naar oplossingen.
1  2  next