Olympia nieuwsberichten

Arbeidsmarkt-nieuws

In Nederland heeft meer dan één op de vijf werknemers een tijdelijk contract. Met 20,6 procent komt Nederland op een vijfde plek.
Bijna driekwart van de medewerkers vindt het belangrijk om de regie te hebben over hun ontwikkeling en inzetbaarheid.
De beste plekken om te werken zijn bedrijven waar personeel goed met elkaar op kan schieten en waar ze worden betrokken bij beslissingen over werk en werkomgeving.
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  volgende >

Persberichten

Olympia Nederland heeft Richard Boekhorst, Franchiseondernemer van Olympia Amersfoort, zaterdagavond gekroond tot ‘Ondernemer van het jaar 2017’. Boekhorst wint deze felbegeerde titel vanwege zijn visie, zijn lef en de geboekte resultaten over het afgelop...
Positief, dat is een eigenschap die Mellanie Dellaert, Ondernemer van het jaar 2015, op het lijf geschreven is.
Olympia Veenendaal draagt maatschappelijk steentje bij. Het Bigday Foodvalley-initiatief is geboren om om mbo’ers op een laagdrempelige wijze de arbeidsmarkt te laten verkennen en kennis te laten maken met netwerken. Olympia Veenendaal werd benaderd door...
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  volgende >

BNR

Hier vindt u de agenda van BNR Gangmakers voor de komende weken. Iedere woensdag is BNR Gangmakers te beluisteren tussen 19:00 en 19:30 uur via BNR Nieuwsradio.
Woensdag 16 november organiseren Olympia Uitzendbureau Tiel en Zaltbommel een netwerkbijeenkomst. Tijdens deze bijeenkomst is er gelegenheid tot speeddaten, wordt er in de live uitzending van BNR Gangmakers gediscussieerd over wat ondernemers in de regi...
Woensdag 26 oktober stond BNR Gangmakers XTRA in het teken van ‘Leren ondernemen’. In een arbeidsmarkt waar grote behoefte is aan goed geschoold personeel zijn universiteiten steeds ondernemender.
1  2  3  4  5  6  volgende >

Het-Werkwoord

Olympia gaat aan de hand van actuele thema’s of gesignaleerde trends, vier keer per jaar de diepte in met ondernemers, uitzendkrachten, klanten, prospects en medewerkers. In het magazine beantwoorden we vragen die leven binnen de branche, laten mensen uit...
Olympia gaat aan de hand van actuele thema’s of gesignaleerde trends, vier keer per jaar de diepte in met ondernemers, uitzendkrachten, klanten, prospects en medewerkers. In het magazine beantwoorden we vragen die leven binnen de branche, laten mensen uit...
Olympia gaat aan de hand van actuele thema’s of gesignaleerde trends, vier keer per jaar de diepte in met ondernemers, uitzendkrachten, klanten, prospects en medewerkers. In het magazine beantwoorden we vragen die leven binnen de branche, laten mensen uit...
1  2  3  volgende >