Olympia nieuwsberichten

Arbeidsmarkt-nieuws

Uit cijfers van het UWV blijkt dat we te maken hebben met het laagste werkloosheidscijfer sinds zes jaar.
Eén op de zes ondernemers heeft op dit moment een gat in het personeelsbestand, zo blijkt uit een enquête van het CBS.
Werk verandert. Technologisering, robotisering en globalisering zorgen ervoor dat banen verdwijnen en nieuw werk ontstaat. Maar zijn werkenden zich al voldoende bewust van de impact die de arbeidsmarktveranderingen op hun eigen werk en employability kan hebben? En willen en kunnen zij zich aanpassen?
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  volgende >

Persberichten

Olympia Nederland heeft met de case ‘iedereen e-recruiter’ de Recruitment Tech Award 2017 in de wacht gesleept.
Olympia maakt kans op de Recruitment Tech Award 2017. Deze award wordt ieder jaar toegekend aan een partij die de meest innovatieve en effectieve recruitmenttechnologie heeft ontwikkeld.
Er zijn zaken waar je niet tegen kan zijn. Of voor. Niemand is voor kindermishandeling. Iedereen is voor rechtvaardigheid. Niemand is tegen wereldvrede. Er zijn nou eenmaal onderwerpen waarover een standpunt op voorhand al bepaald is. Gewoon omdat er eigenlijk geen standpunt is in te nemen.
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  volgende >

BNR

Hier vindt u de agenda van BNR Gangmakers voor de komende weken. Iedere woensdag is BNR Gangmakers te beluisteren tussen 19:00 en 19:30 uur via BNR Nieuwsradio.
Woensdag 16 november organiseren Olympia Uitzendbureau Tiel en Zaltbommel een netwerkbijeenkomst. Tijdens deze bijeenkomst is er gelegenheid tot speeddaten, wordt er in de live uitzending van BNR Gangmakers gediscussieerd over wat ondernemers in de regio beweegt.
Woensdag 26 oktober stond BNR Gangmakers XTRA in het teken van ‘Leren ondernemen’. In een arbeidsmarkt waar grote behoefte is aan goed geschoold personeel zijn universiteiten steeds ondernemender.
1  2  3  4  5  6  volgende >

Het-Werkwoord

Olympia gaat aan de hand van actuele thema’s of gesignaleerde trends, vier keer per jaar de diepte in met ondernemers, uitzendkrachten, klanten, prospects en medewerkers. In het magazine beantwoorden we vragen die leven binnen de branche, laten mensen uit de praktijk aan het woord,
Olympia gaat aan de hand van actuele thema’s of gesignaleerde trends, vier keer per jaar de diepte in met ondernemers, uitzendkrachten, klanten, prospects en medewerkers. In het magazine beantwoorden we vragen die leven binnen de branche, laten mensen uit de praktijk aan het woord, nemen stelling in arbeidsvraagstukken, duiken in onderzoeken en relevante data en vertalen mogelijke problemen naar oplossingen. We maken de lokale impact van de landelijke economie zichtbaar. Het Werkwoord
Olympia gaat aan de hand van actuele thema’s of gesignaleerde trends, vier keer per jaar de diepte in met ondernemers, uitzendkrachten, klanten, prospects en medewerkers. In het magazine beantwoorden we vragen die leven binnen de branche, laten mensen uit de praktijk aan het woord, nemen stelling in arbeidsvraagstukken, duiken in onderzoeken en relevante data en vertalen mogelijke problemen naar oplossingen. We maken de lokale impact van de landelijke economie zichtbaar. Het Werkwoord laat zien wie we zijn, wat we doen en waar we voor staan. Kortom, we delen graag onze ervaringen.
1  2  3  volgende >