Olympia nieuwsberichten

Arbeidsmarkt-nieuws

De flexbranche blijft in 2017 groeien, door een stijgende vraag naar personeel. ING Economisch Bureau verwacht dat de urengroei met zes procent op een hoog niveau blijft. Daarmee blijft de flexbranche de drijvende kracht achter de banengroei, aldus ING.
Het tekort aan hoog opgeleide werknemers in Europa is sterk opgelopen in het laatste kwartaal van vorig jaar. Het personeelsgebrek nam toe met dertig procent.
Een derde van de werkende Nederlanders verandert in 2017 van baan of denkt hierover na. De helft van deze mensen maakt het niet of ze dan een nieuwe baan krijgen in dezelfde of in een andere branche.
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  volgende >

Persberichten

Den Haag, 8 december 2016 – Olympia Nederland heeft zich aangesloten bij Betaalme.nu, een initiatief om de facturen van het MKB sneller te betalen. De uitzendorganisatie committeert zich hiermee aan een snelle betalingstermijn, waardoor liquide middelen v...
Het was liefde op het eerste gezicht toen Ondernemer Frances Pas, al 26 jaar actief in de uitzendbranche, in 2009 de vestiging bij het bruggetje in Oud-Beijerland zag.
Stabiliteit en continuïteit in dienstverlening. Dat zijn waarden waar Ondernemer Margot Zeevenhoven vierkant achterstaat.
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  volgende >

BNR

Woensdag 16 november organiseren Olympia Uitzendbureau Tiel en Zaltbommel een netwerkbijeenkomst. Tijdens deze bijeenkomst is er gelegenheid tot speeddaten, wordt er in de live uitzending van BNR Gangmakers gediscussieerd over wat ondernemers in de regi...
Woensdag 26 oktober stond BNR Gangmakers XTRA in het teken van ‘Leren ondernemen’. In een arbeidsmarkt waar grote behoefte is aan goed geschoold personeel zijn universiteiten steeds ondernemender.
Gangmakers Xtra deed op 26 oktober Delft aan. Diverse experts en ondernemers debatteerden met elkaar over Leren Ondernemen. Benieuwd wat Olympia hierover te zeggen heeft? Lees het hier...
1  2  3  4  5  6  volgende >

Het-Werkwoord

Olympia gaat aan de hand van actuele thema’s of gesignaleerde trends, vier keer per jaar de diepte in met ondernemers, uitzendkrachten, klanten, prospects en medewerkers. In het magazine beantwoorden we vragen die leven binnen de branche, laten mensen uit...
Olympia gaat aan de hand van actuele thema’s of gesignaleerde trends, vier keer per jaar de diepte in met ondernemers, uitzendkrachten, klanten, prospects en medewerkers. In het magazine beantwoorden we vragen die leven binnen de branche, laten mensen uit...
Olympia gaat aan de hand van actuele thema’s of gesignaleerde trends, vier keer per jaar de diepte in met ondernemers, uitzendkrachten, klanten, prospects en medewerkers. In het magazine beantwoorden we vragen die leven binnen de branche, laten mensen uit...
1  2  3  volgende >