Samen sterker in de Klantcontact branche

Jij bent op zoek naar een betrouwbare partner, met kennis en ervaring in de contactcenter branche. Hiervoor ben je bij Olympia aan het juiste adres.

Als specialist in de Klantcontact branche beschikken we over een grote pool kandidaten, waarvan we de competenties ontwikkelen via ons eigen trainingsaanbod. Daarbij volgen we de laatste trends en ontwikkelingen op de voet. We zorgen voor betekenisvolle, langdurige matches door juist te matchen op competenties. Dat doen we voor veel callcenter klanten al ruim 50 jaar met veel plezier.

 

Nieuwsgierig wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Ik verklaar hierbij toestemming om de door mij verstrekte gegevens op te slaan en verklaar mij akkoord met de privacy statement

Ruime kennis en ervaring

De contactcenter branche is één van de segmenten waarin Olympia gespecialiseerd is. Duizenden mensen hebben we al aan werk in een contactcenter geholpen. En gezorgd dat zij zich blijven ontwikkelen in de richting die bij hen past en waar ze energie van krijgen. Zodat zij werk van betekenis doen en bijdragen aan wat belangrijk is voor henzelf en hun omgeving. Een win-win voor zowel flexkracht als klant. Onze hierin opgedane kennis en ervaring delen we graag.

Vanuit onze expertise in de callcenter branche werken we langdurig samen met grote organisaties zoals DHLWebhelpANWB en Mediq. Maar ook voor bedrijven in het MKB kunnen we van betekenis zijn. Denken we mee met cases en helpen we met het vinden van de juiste mensen. Zo hebben we in 2020 al ruim 6.000 mensen aan een baan geholpen in de contactcenter branche.

6000 flex
dhl 400x400
webhelp 400x400
anwb 400x400
medic 400x400
1 week 800 plaatsingen

Wij schakelen snel mee in coronatijden

Corona zorgt voor extra vraag naar personeel bij contactcenters. Er zijn veel vacatures voor callcenter, contactcenter en klantenservice medewerkers. Meer mensen werken vanuit huis. Hierdoor krijgt bijvoorbeeld KPN extra vragen over netwerk of wifi.

En GGD heeft door corona veel vraag naar bron- en contactmedewerkers. Samen met GGD hebben we in één week tijd 800 betekenisvolle matches gemaakt. Deze medewerkers helpen momenteel, met veel toewijding, iedereen met corona gerelateerde vragen.

Wij selecteren anders. Een groter aanbod voor jou

Wij hechten veel waarde aan het vinden van passende kandidaten. Daarbij matchen wij niet op cv, maar op competenties. Dit doen we door een Gesprek van betekenis te voeren. Waar wordt iemand echt gelukkig van? En waar is iemand echt goed in? Via speciale toetsingsmethoden kijken we extra naar communicatievaardigheden.

Ook buiten de groep kandidaten die nu al werkt in jouw branche, is deze methode van matchen succesvol gebleken. Voor jouw bedrijf betekent dit een groter aanbod van gemotiveerde medewerkers, die jouw klanten enthousiast en professioneel te woord staan.

De meerwaarde van Olympia

OLY 003 icon 20190412 1

Werk van betekenis

Ervaren in het bieden van werk van betekenis voor iedereen.

OLY 003 icon 20190412 29

Specialist

Als specialist beschikt Olympia over de kennis en ervaring in jouw markt.

OLY 003 icon 20190412 22

Ontwikkeling

Ontwikkelen competenties contactcenter medewerkers via trainingsaanbod

OLY 003 icon 20190412 16

Samenwerking

Een partner die, net als onze klanten, waarde hecht aan langdurige samenwerking.

Onderzoek: contactcenter medewerkers waarderen hun vak met een 7,4

Ons doel is mensen helpen aan betekenisvol werk. Werk dat ertoe doet. Voor henzelf en hun omgeving. Want medewerkers die betekenisvol werk doen, zijn ruim drie keer gelukkiger dan mensen die hun werk gewoon vinden. En maar liefst 20% productiever. Door samen met de klant regelmatig te evalueren en onze flexkrachten intensief te begeleiden, blijven we goed op de hoogte. Zo hebben we een onderzoek gedaan onder 350 van onze contactcenter medewerkers. Hieruit blijkt dat ze hun vak enorm waarderen: met het cijfer 7,4. Daar zijn we als Olympia erg blij mee.

74

Hicham kan elk gesprek 'omtoveren' tot een positief gesprek

"We zijn erg blij met Hicham en willen hem ook graag als persoon door laten groeien en uitdagen. Daarom volgt hij online trainingen via Olympia. Die persoonlijke groei en ambitie wakkeren we graag aan. Hicham staat model voor de mensen die we in willen zetten bij het CCA. Hij is van enorme toegevoegde waarde voor ons team" 

Teamleider Contact Centrum gemeente Amsterdam

Lees het verhaal van Hicham

Nieuwsgierig wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

We maken graag persoonlijk kennis met je. Neem contact met ons op via onderstaand contactformulier. Dan denken we met je mee over een goede oplossing voor jouw bedrijf.

Ik verklaar hierbij toestemming om de door mij verstrekte gegevens op te slaan en verklaar mij akkoord met de privacy statement
OLY 001 Header 20200430 1000uitzendkrachten 2

Onze actuele Klantcontact vacatures

We werven dagelijks voor verschillende klanten en voor uiteenlopende profielen.

 

Bekijk de vacatures