KCC-medewerker Hicham geeft elke beller een positief gevoel

  • 23 feb. 2019 11:34

“Tijdens het intakegesprek is het al duidelijk. Sympathiek en vriendelijk. Dat is Hicham ten voeten uit. Verder is hij geduldig, rustig en kan hij geweldig goed luisteren. Zijn houding zorgt voor een extra ontspannen sfeer tijdens het gesprek. Hij vertelt over zijn passies en zijn wens om mensen te helpen, om echt iets bij te dragen aan zijn omgeving, Amsterdam. Dat kan ik erg waarderen”

“Bij het Contact Centrum Amsterdam (CCA) komen vragen en klachten van de burgers binnen. Die plek lijkt Hicham op het lijf geschreven. Hij begint met het trainingsprogramma bij de gemeente. Hierin leert en oefent hij hoe hij ‘weerstandsgesprekken’ voert en vragen en klachten van burgers afhandelt.”

Bij de gemeente geeft Hicham zelfs de meest ontevreden beller een goed gevoel 

“Bij het voeren van gesprekken is begrip tonen en meedenken heel belangrijk. Hicham blijkt een natuurtalent. Met zijn houding en wil om te helpen geeft hij zelfs de meest ontevreden beller een goed gevoel. Want deze beller voelt zich echt gehoord en Hicham probeert altijd een oplossing te vinden. Ook zijn team is blij met hem. Volgens zijn teamleider kan Hicham ieder gesprek ‘omtoveren’ tot een positief gesprek. Zo draagt hij bij aan de goede reputatie van het CCA, de gemeente en zelfs Amsterdam. Waardoor Amsterdammers de gemeente nog beter weten te vinden bij vragen. Ook mij geeft hij extra energie en ik verlaat ieder gesprek met hem met een glimlach”

Hicham kantoor

Hicham heeft bereikt wat hij wilde: echt iets doen voor zijn stad en tijd voor zijn gezin

“Hicham groeide op in de Jordaan. Zijn hart klopt voor Amsterdam. Hij is blij dat hij dit voor zijn stad kan doen, het geeft hem veel voldoening. Door de flexibiliteit van werken bij het CCA heeft Hicham ook tijd voor zijn gezin. Dat is heel belangrijk voor hem. Op woensdag is hij vrij. De hele dag is hij er dan voor zijn zoontje, die supertrots op zijn papa is.”

“We zijn erg blij met Hicham en willen hem ook graag als persoon door laten groeien en uitdagen. Daarom volgt hij online trainingen via Olympia. Daarnaast spreek ik hem ook regelmatig over zijn foto- en videoprojecten, die hij in zijn vrije tijd doet. Die persoonlijke groei en ambitie wakkeren we graag aan. Hicham staat model voor de mensen die we in willen zetten bij het CCA. In april verscheen er een artikel over hem en zijn werk in MUG Magazine. Ook door dat artikel draagt Hicham weer bij aan een positief beeld van de gemeente. En laat hij zien dat hij er is voor de Amsterdammers.”

Ben je enthousiast geworden? Bekijk onze actuele klantenservice vacatures of schrijf je in. Wij helpen je graag aan betekenisvol werk. 


Thema's
Gerelateerde artikelen