Parttime
40
€ 1600
Tijdelijk met uitzicht op vast
MBO
i

Vacaturenummer

Het vacaturenummer kan gebruikt worden om te verwijzen naar deze vacature in de communicatie met een medewerker van Olympia
5470000802
19 maart 2019
Solliciteer

Wat ga je doen?

In de functie als klantenservicemedewerker voor KPN kom jij te werken op een afdeling die zich typeert door de diversiteit aan mensen, maar die allemaal één doel voor ogen hebben: tevreden KPN klanten! Binnen deze functie is het daarom belangrijk dat je commerciële vaardigheden bezit maar tegelijkertijd ook empathisch te werk kan gaan. Met deze eigenschappen sluit je namelijk niet alleen een verkoop, je garandeert er ook een duurzame klantrelatie mee.

Bij KPN staat de klant centraal. Door jouw commerciële instelling en creativiteit in de gesprekken kan je de klanten van KPN behouden. In deze functie ben jij het eerste aanspreekpunt en het visitekaartje van het bedrijf en dit straal jij ook uit in je gesprek. De beleving bij de klant staat centraal en dit typeert de afdeling. Werk jij graag met targets en vind je het gaaf om samen met je collega's tot een succes te komen? Wil jij je graag verder ontwikkelen binnen deze functie? Reageer dan direct!

De training duurt vier weken. Deze training zal je als klantadviseur voor KPN fulltime moeten kunnen volgen en er is helaas even geen verlof mogelijk in deze periode. Hier leer je samen met de andere nieuwe collega's werkelijk alles over KPN en word je getraind op gesprekstechnieken zodat je vol vertrouwen aan de slag kunt!

Waar ga je werken?

Webhelp Nederland is het leukste (multichannel) callcenter van Zoetermeer, is zeer goed bereikbaar met openbaar vervoer en staat bekend om haar goede werksfeer en opleidingsmogelijkheden. Je werkt vaak voor de mooiste merken van Nederland en wat ook veelzeggend is dat veel mensen hier als uitzendkracht starten maar er uiteindelijk op contract gaan bij Webhelp Nederland!


De afdeling is geopend van maandag tot en met zondag tussen 09.00 uur en 21.00 uur.

Wie ben je?

  • Als behoud medewerker word jij gelukkig van klantcontact;
  • Je haalt voldoening uit je gesprekken en de klanten die jij voor dit grote bedrijf kan behouden
  • Je bent gedreven en wil langdurig werken voor KPN en echt iets opbouwen met het team;
  • Je bent tussen de 16 en de 40 uur per week beschikbaar;
  • Je bent 's avonds en in het weekend ook beschikbaar (flexibel);
  • Je bent minimaal 2 avonden in de week beschikbaar tot 23.00 uur;
  • Je dient de eerste 2 of 4 weken fulltime te kunnen werken i.v.m. een betaalde training en inwerkperiode.

Wat mag je verwachten?

  • Één vast contactpersoon binnen Olympia;
  • Salaris van € 9,35 bruto per uur, excl. reserveringen voor o.a. vakantiedagen en vakantiegeld;
  • Je kan wekelijks of vierwekelijks worden uitbetaald;
  • Tijdelijk contract met uitzicht op vast;
  • Je krijgt een tegemoetkoming in de reiskosten;
  • Flexibele en zelf inplanbare werktijden;
  • Betaalde training, opleiding en ontwikkelingsmogelijkheden vanuit KPN speciaal ingericht op jou als contactcenter medewerker;
  • Binnen de afdeling zijn er verschillende projecten die meer uitdaging kunnen bieden. Bij goed functioneren kun je als contactcenter medewerker doorgroeien. Denk aan; klanten met aflopende kortingen nabellen, storingsformulieren verwerken, klanten nabellen die een annulering hebben doorgevoerd of terugbel afspraken bellen etc.
Bij Olympia is iedereen welkom. Dus jij ook. Wij helpen dagelijks mannen en vrouwen, van jong tot oud en van iedere afkomst aan een leuke baan. We maken graag kennis met je.


Team Olympia Zoetermeer staat voor jou klaar!

Welkom bij de vestiging Zoetermeer. Wij zijn elke werkdag geopend van 8.30 tot 17.30 uur. Wil je langskomen? Dat kan op werkdagen tussen 08.30 en 17.30 uur. Een afspraak maken is niet nodig, kom gerust binnen lopen! We helpen je graag verder.

Deze vacature is geplaatst door Sharon Lautan.

Vacatures per e-mail. De snelste weg naar je nieuwe baan!