Fulltime
40
€ 3200
Tijdelijk
HBO
i

Vacaturenummer

Het vacaturenummer kan gebruikt worden om te verwijzen naar deze vacature in de communicatie met een medewerker van Olympia
5680002429
14 maart 2019
Solliciteer

Wat ga je doen?

Voor onze klant de Gemeente Amsterdam, zijn wij op zoek naar een gedreven manager. Als Unit Manager Gemeente Amsterdam ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie binnen een aantal gemeente onderdelen. Je zit gedeeltelijk Inhouse bij deze onderdelen en deels werk je vanuit ons kantoor in het centrum van Amsterdam. Je werkt samen met 3 collega’s aan de inzet van ca 250 flexkrachten, bestaande uit klantenservice medewerkers en medewerkers op het stadsloket. Je verzorgt met het team instroom en doorstroom van medewerkers, bewaakt de betrouwbaarheid en kwaliteit van de pool. Hiernaast ben jij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van je team en de dagelijkse leiding.

Jij bent voor de gemeente Amsterdam de sparringpartner voor het leveren van flexibiliteit, continuïteit en kwaliteit. Jij adviseert de klant op het gebied van HR-, recruitment- en capaciteitsvraagstukken en optimaliseert de dienstverlening door de huidige manier van werken te analyseren en processen te optimaliseren. Je voert regelmatig overleg met de klant om de dienstverlening te evalueren en de klant proactief te informeren over lopende initiatieven en projecten.
Je coacht en begeleidt het team op hun persoonlijke ontwikkeling, resultaten en competenties waardoor het zelfsturend vermogen van het team vergroot. Aangezien de Gemeente Amsterdam constant in beweging is, zal je naast de genoemde werkzaamheden voldoende extra uitdagingen tegenkomen waar jij met volle energie mee aan de slag kunt!

Waar ga je werken?

Olympia bemiddelt mensen niet een keertje, we maken werk van hun werk. Mensen verbinden met werk waar zij gelukkig van worden en waar ze goed in zijn, dat drijft ons! We helpen te veranderen als de wereld verandert. We maken werk van ontwikkeling door mensen hun drijfveren en talenten te laten ontdekken. Door mensen te verbinden met een werkgever waar ze het beste uit zichzelf kunnen halen. Met banen, werkstages, kennis en opleidingen. We willen dat mensen ook de komende twintig jaar werk hebben, dat ertoe doet. Het allerbelangrijkste vinden wij dat jouw persoonlijke waarden overeenkomen met onze kernwaarden; dat betekent dat jij van betekenis wilt zijn voor al onze collega’s en daardoor indirect richting onze klanten, kandidaten en de maatschappij.

Jij zal (naast inhouse) komen te werken op onze vestiging aan het Weesperplein en zal ons team 'Gemeente Amsterdam’ versterken. Dit enthousiaste team bestaat in totaal uit zo’n 35 collega's, waaronder recruiters, intercedenten, (unit-) managers en backofficemedewerkers. Samen zorgen wij voor de beste dienstverlening voor onze klant, de gemeente Amsterdam.

"Samen" staat centraal bij ons op de vestiging en zodoende houden wij eens per maand een “zeepkistsessie” waar wij ons verhaal kwijt kunnen, successen met elkaar delen en nieuwe collega’s zich voor kunnen stellen. Uiteraard is er elke vrijdag een ontspannen borrel om de inspanningen van de week even rustig met elkaar te bespreken en het weekend in te luiden.

Wie ben je?

Als Unit Manager Gemeente Amsterdam ben je klantgericht, stressbestendig en doelgericht. Je anticipeert op de wensen van de klant en werkt aan een goede relatie met de klant en onze flexkrachten. Je vindt het een uitdaging om met de dagelijkse hectiek om te gaan, bent communicatief vaardig, overtuigend, analytisch en zeer resultaatgericht. Je weet je goed staande te houden in een politiek geladen omgeving en bent bij calamiteiten eerste aanspreekpunt.

Verder beschik je over:
• HBO werk- en denkniveau;
• Ruime ervaring in de uitzendbranche en ervaring met het bedienen van grote volume klanten (inhouse);
• Bij voorkeur 1 jaar leidinggevende ervaring in de uitzendbranche.
• Een klantgerichte en enthousiasmerende werkhouding.

Wat mag je verwachten?

Een avontuur bij een top 5 speler onder de Nederlandse uitzendbureaus met een spirit van ondernemerschap en grote ambities. Een werkgever waar jij je persoonlijke ontwikkeling kunt waarmaken in een prettige omgeving met een grote diversiteit aan collega’s.

En verder bieden we je uiteraard:

• Een fulltime functie van 40 uur per week;
• Salaris naar mate van ervaring en volledige reiskostenvergoeding obv OV;
• Een functie waarbij jouw gedrevenheid en passie aanstekelijk werkt op de vestiging. De door jou ingebrachte vernieuwende ideeën over hoe we de dienstverlening aan onze klanten verder kunnen optimaliseren en uitbouwen krijgen hierin alle ruimte!
• Goede arbeidsvoorwaarden zoals o.a. 25 vakantiedagen, 6,5 ADV dagen, aantrekkelijke collectieve werknemersverzekeringen en opleidingsmogelijkheden
• Indien voldaan is aan de voorwaarden, kom je in aanmerking voor de bonusregeling conform de voorwaarden van het bonusplan Olympia;
• Collega’s die net als jij handelsgeest, durf, daadkracht en energie uitstralen;
• Trainingen, seminars en andere mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen;
• Tal van leuke bedrijfsactiviteiten, vrijdagmiddagborrels en mooie jaarfeesten.

#LI-BK1

Bij Olympia is iedereen welkom. Dus jij ook. Wij helpen dagelijks mannen en vrouwen, van jong tot oud en van iedere afkomst aan een leuke baan. We maken graag kennis met je.


Team Olympia Amsterdam staat voor jou klaar!

Welkom bij de vestiging Amsterdam. Wij zijn elke werkdag geopend van 8.30 tot 17.30 uur. Wil je langskomen? Dat kan op werkdagen tussen 08.30 en 17.30 uur. Een afspraak maken is niet nodig, kom gerust binnen lopen! We helpen je graag verder.

Deze vacature is geplaatst door Bart Klein.

Vacatures per e-mail. De snelste weg naar je nieuwe baan!