Parttime
40
€ 2500
Tijdelijk met uitzicht op vast
MBO
i

Vacaturenummer

Het vacaturenummer kan gebruikt worden om te verwijzen naar deze vacature in de communicatie met een medewerker van Olympia
1020002271
12 februari 2019
Solliciteer

Wat ga je doen?

Ben jij zelfstandig, gestructureerd en ben je op zoek naar een parttime functie? Dan is dit een leuke baan voor jou! Wij zijn namelijk opzoek naar een Management Assistent in Zoetermeer.

In deze functie heb je een ondersteunende rol. Je assisteert en ondersteunt de Operationeel Directeur. Als management assistent ben je vooral bezig met administratieve taken, maar daarnaast houdt je bijvoorbeeld ook de agenda bij en zoek je relevante werkinformatie op voor de werkgever. Je hebt te maken met vertrouwelijke informatie en hier moet je discreet mee om kunnen gaan.

Het bedraagt een parttime functie van minstens 25 uur in de week.

Wat zijn jouw taken verder?

  • Agenda- en evt. e-mailbeheer, waarbij je de juiste prioriteiten stelt;
  • Voorbereiden van wekelijkse vergaderingen met afdelingschefs en/of managementleden;
  • Notuleren van vergaderingen met afdelingschefs en/of managementleden;
  • Bewaken en signaleren van actie- en knelpunten;
  • Planning bijhouden van wijzigingen en nieuwe producten;
  • In zekere mate fungeren als eerste aanspreekpunt;
  • Telefoonafhandeling.

Waar ga je werken?

Het gaat hier om een toonaangevend productiebedrijf van luxe vleeswaren waar de smaak van het product centraal staat. Zowel gerenommeerde supermarktketens in binnen en buitenland, delicatessezaken en groothandels behoren tot het klantenbestand van deze organisatie. De laatste jaren is de organisatie groeiende wat zij te danken heeft aan de innovatiekracht en premium kwaliteit.

De cultuur binnen het bedrijf wordt gekenmerkt door een no-nonsense mentaliteit waar zeker ruimte is voor eigen inbreng. Het is een internationale organisatie waar hard werken de norm is.

Wie ben je?

Om de beste kwaliteit te leveren, is het van belang dat je accuraat te werk gaat. Ook heb jij veel contact met (productie)medewerkers binnen het bedrijf, waardoor jouw communicatievaardigheden van groot belang zijn. Op het moment dat zich problemen voordoen, probeer jij deze altijd eerst zelf op te lossen. Zelfstandigheid is dus een belangrijke eigenschap voor deze functie.

Naast deze eigenschappen, dien je aan de volgende eisen te voldoen:

  • Affiniteit met productie/ logistiek/ fabriek;
  • Een afgeronde MBO-4 opleiding administratief/secretarieel;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare (secretariële) functie;
  • Vloeiend Nederlands en Engels in woord en geschrift;
  • Beheersing Microsoft Office pakket en overige computer skills;
  • Beschikbaar voor minimaal 25 uur per week, werktijden van: 09.00 uur – 15.00 uur;
  • Bij voorkeur woonachtig in Zoetermeer of in de omgeving;
  • In het bezit van je rijbewijs B.

Wat mag je verwachten?

  • Een salaris tussen de €2100, -en de €2500,- bruto o.b.v. 40 uur;
  • Bij goed functioneren heb je uitzicht op een vast dienstverband;
  • Het betreft een parttime functie voor de langere tijd.
Bij Olympia is iedereen welkom. Dus jij ook. Wij helpen dagelijks mannen en vrouwen, van jong tot oud en van iedere afkomst aan een leuke baan. We maken graag kennis met je.


Team Olympia Zoetermeer staat voor jou klaar!

Welkom bij de vestiging Zoetermeer. Wij zijn elke werkdag geopend van 8.30 tot 17.30 uur. Wil je langskomen? Dat kan op werkdagen tussen 08.30 en 17.30 uur. Een afspraak maken is niet nodig, kom gerust binnen lopen! We helpen je graag verder.

Deze vacature is geplaatst door Rosanna Ibrahim.

Vacatures per e-mail. De snelste weg naar je nieuwe baan!