Part-time Telefonisch Incasso Medewerker - Franstalig!

Vast | Brouwershaven | 20 uur | MBO | Telecommunicatie

Wat ga je doen?

Ben jij woonachtig in de omgeving van Brouwershaven, parttime beschikbaar en spreek jij Frans? Wil jij daarnaast graag aan de slag binnen het juridisch werkveld? Vind jij het leuk om debiteuren telefonisch te overtuigen om hun rekeningen op tijd te betalen? Dan ben jij misschien wel de kandidaat waar wij naar op zoek zijn!

Voor de locatie in Brouwershaven, wat vanuit Bergen op Zoom, Roosendaal en Numansdorp prima te bereiken is, zijn wij op zoek naar meerdere medewerkers telefonische incasso die het team aan de Markt komen versterken op parttime basis. Ben jij minimaal 10 uur tot maximaal 26 uur beschikbaar per week? Dan is dit een functie die je prima kan combineren met andere dagelijkse bezigheden. Binnen deze functie ben jij verantwoordelijk voor de inkomende en uitgaande telefonische gesprekken over achterstallige betalingen. Je zal per debiteur, door het stellen van de juiste vragen, achterhalen of iemand niet kan of niet wil betalen. Hier zit natuurlijk een groot verschil in. In het gesprek neem je de leiding en stuur je naar een betaling. Jouw goede communicatieve vaardigheden zorgen ervoor dat je duidelijk en helder de boodschap overbrengt. Je kan daarnaast ook goed overweg met weerstand. Na het gesprek verwerk je de gemaakte afspraken in het systeem en wanneer nodig in het systeem van de opdrachtgever. Case closed! Tijd voor de volgende klant.

Waar ga je werken?

Onze klant is een avontuurlijke en nieuwsgierige organisatie gespecialiseerd in betalingsoplossingen en is onderdeel van een juridische onderneming. Sinds 1991 is deze organisatie werkzaam binnen de branche met circa driehonderd medewerkers verdeeld over drie locaties: Den Haag, Druten en Brouwershaven. Deze organisatie neemt opdrachtgevers vraagstukken uit handen door met totaaloplossingen advies en uitvoering, onlosmakelijk met elkaar te verbinden. Dit doen zij o.a. door aan het Nederlandse bedrijfsleven, lokale overheden en woningcorporaties diensten te verlenen op breed financieel terrein, waaronder credit management, invordering, handhaving van wet- en regelgeving, sociale zaken en woon- en verhuursupport. Ook worden er specialisten ingezet op locatie om processen geheel of gedeeltelijk over te nemen.

Communicatie, groei en kansen zijn key-woorden binnen de bedrijfscultuur van deze organisatie. Initiatiefrijke medewerkers zijn daarom ook meer dan welkom in dit ambitieus en collegiaal team. Optimaal talent benutten, wordt geïnspireerd wanneer iemand op de goede plek zit en plezier heeft in zijn of haar werk. Dit is dan ook een groot streven binnen de organisatie, want werken doe je niet alleen! Elke dag wordt er gewerkt met passie, plezier en gedrevenheid. Wij zijn constant op zoek naar meerdere gemotiveerde, energieke en enthousiaste collega’s die de teams komen versterken!

Wie ben je?

Jij staat stevig in je schoenen en gaat graag het gesprek aan met de klant. Je hebt geen telefoonvrees en vind het een uitdaging om debiteuren te overtuigen. Daarnaast:
  • Heb jij minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Beheers jij de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Beheers jij de Franse taal in woord uitstekend;
  • Ben je ook beschikbaar tussen 18-20 uur per week;
  • Ben je minimaal 7 maanden beschikbaar;
  • Heb je ervaring binnen telefonisch klant contact,
  • Ben je communicatief vaardig en ga je resultaatgericht te werk;
  • Heb jij ervaring met het werken met computers;
  • Is het geen probleem om voor deze baan een Verklaring Omtrent het Gedrag aan te vragen.
Daarnaast is het een pré als jij:
  • De Franse taal in geschrift beheerst;
  • De Duitse taal in woord en schrift beheerst;
  • De Vlaamse tongval beheerst.

Wat mag je verwachten?

Een uitdagende baan in een juridische omgeving, binnen het klant contact. Wij verzorgen altijd drie weken van tevoren het rooster, zodat jij tijdig weet waar je aan toe bent. Naast een samenwerking binnen een ambitieus en enthousiast team in Zeeland bieden wij:
  • Een uurloon van €10,00 bruto;
  • Deelname aan onze pensioenregeling en een reiskostenvergoeding vanaf 10 km;
  • Flexibele werktijden, werken wanneer het jou uitkomt;
  • De mogelijkheid om ook naast je studie of uit de hand gelopen hobby te kunnen werken;
  • De optie om je werk om leuke dingen heen te plannen.
Solliciteer Print
‹ Terug naar de zoekresultaten

Is deze vacature niet wat je zoekt?

Ons vacatureaanbod is groot en wordt vaak ververst met nieuw aanbod. Om niets te hoeven missen kun je een online profiel bijhouden via Mijn Olympia. Dit account gebruik je om sollicitaties te volgen en jouw vacature-voorkeuren te beheren. Dit account wordt aangemaakt bij een online inschrijving of bij een sollicitatie. Op die manier kunnen we jou blijvend matchen op al onze vacatures! Nog geen account?
Maak er dan direct één aan of solliciteer naar deze baan!

Team Olympia Rotterdam Laan op Zuid staat voor jou klaar!

Welkom bij de vestiging Rotterdam Laan op Zuid. Wij zijn elke werkdag geopend van 8.30 tot 17.30 uur. Wil je langskomen? Dan raden wij je aan om een bezoekafspraak te maken. Voor een afspraak en al je overige vragen kun je ons bereiken op onderstaande gegevens.

Deze vacature is geplaatst door Lieske van der Waals.

Onze contactgegevens

Olympia Uitzendbureau Rotterdam Laan op Zuid
Laan op Zuid 207
3072 DB   Rotterdam

Toon telefoonnummer
Stel een vraag

Bezoek onze vestiging ook op:

Kenmerken van deze vacature

Plaats
Fulltime / parttime
Parttime
Aantal uur
20
Salaris per maand o.b.v. 40 uur
€ 1733
Dienstverband
Vast
Werk-/Denkniveau
MBO
Vacaturenummer
Vacaturenummer
Het vacaturenummer kan gebruikt worden om te verwijzen naar deze vacature in de communicatie met een medewerker van Olympia
1100001657
Publicatiedatum
29 november 2017