Fulltime Assistent Housekeeping Manager Amsterdam

Tijdelijk met uitzicht op vast | Amsterdam | 38 uur | MBO | Facility / Schoonmaak / Catering

Wat ga je doen?

Voor verschillende gerenommeerde 4* hotels in en rondom Amsterdam zoeken wij een gedreven persoonlijkheid die verantwoordelijkheid neemt voor het draaiende houden van de Housekeeping afdeling. Dit wordt gedaan in samenwerking met de Housekeeping manager. Als Assistant Housekeeping manager houd je van ontwikkeling en uitdaging. In deze operationele en zelfstandige functie zorg je samen met de Housekeeping manager en de opdrachtgever dat alles in goede banen wordt geleid. De eindverantwoordelijkheid ligt bij de Housekeeping manager

Waar ga je werken?

Facilitair dienstverlener waarbij Hospitality al meer dan 25 jaar hét begrip is binnen de dienstverlening. Samen met onze opdrachtgevers streven wij naar het creëren van optimale gastbeleving.
De focus is gericht op schoonmaakdienstverlening.

Wie ben je?

Voor de functie van Assistent Housekeeping Manager zoeken wij een kandidaat die enthousiast en flexibel is, die graag in een teamverband werkt en dit team kan motiveren.

Daarnaast voldoe je aan de volgende criteria:
• Je hebt een afgeronde mbo/hbo opleiding richting facilitair, hospitality of hotelmanagement;
• Je hebt minimaal 1 jaar ervaring in een gelijksoortige functie of 2 jaar ervaring als Supervisor Housekeeping. Ervaring in de schoonmaakbranche is een pré.
• Je bezit aantoonbare ervaring in een organisatie waarbij gastbewustzijn hoog in het vaandel staat;
• Je hebt oog voor detail en bent administratief goed onderlegd.
• Je bezit goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (in woord en geschrift);
• Je hebt een goede kennis van MS Office; Word/Excel
• Je bent flexibel inzetbaar (bereid om in de weekenden te werken);
• Je bent woonachtig in Amsterdam of omstreken.

Wat mag je verwachten?

Een dynamisch en gezond groeiend bedrijf in facilitaire dienst. Wij bieden jou:
• Een fulltime dienstverband
• Een marktconform salaris, afhankelijk van leeftijd en werkervaring;
• Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
• Doorgroeimogelijkheden (naar bijvoorbeeld Housekeeping Manager);
• Veel ruimte voor eigen inbreng en initiatief;
• Gezellige collega’s en werken in een leuk en hecht team.
• Direct in dienst bij dit bedrijf.
Solliciteer Print
‹ Terug naar de zoekresultaten

Is deze vacature niet wat je zoekt?

Ons vacatureaanbod is groot en wordt vaak ververst met nieuw aanbod. Om niets te hoeven missen kun je een online profiel bijhouden via Mijn Olympia. Dit account gebruik je om sollicitaties te volgen en jouw vacature-voorkeuren te beheren. Dit account wordt aangemaakt bij een online inschrijving of bij een sollicitatie. Op die manier kunnen we jou blijvend matchen op al onze vacatures! Nog geen account?
Maak er dan direct één aan of solliciteer naar deze baan!

Team Olympia Amsterdam staat voor jou klaar!

Welkom bij de vestiging Amsterdam. Wij zijn elke werkdag geopend van 8.30 tot 17.30 uur. Wil je langskomen? Dan raden wij je aan om een bezoekafspraak te maken. Voor een afspraak en al je overige vragen kun je ons bereiken op onderstaande gegevens.

Deze vacature is geplaatst door Natalie den Hartog.

Onze contactgegevens

Olympia Uitzendbureau Amsterdam
Rhijnspoorplein 10-38
1018 TX   Amsterdam

Toon telefoonnummer
Stel een vraag

Bezoek onze vestiging ook op:

Kenmerken van deze vacature

Plaats
Fulltime / parttime
Fulltime
Vakgebied
Aantal uur
38
Salaris per maand o.b.v. 40 uur
€ 2200
Dienstverband
Tijdelijk met uitzicht op vast
Werk-/Denkniveau
MBO
Vacaturenummer
Vacaturenummer
Het vacaturenummer kan gebruikt worden om te verwijzen naar deze vacature in de communicatie met een medewerker van Olympia
1330003075
Publicatiedatum
02 januari 2018