Helpdeskmedewerker op contract voor 7 maanden bij Ziggo in Maastricht

Vast | Maastricht | 40 uur | MBO | Telecommunicatie

Organisatie-omschrijving

Als customer service professional werk je bij werelds grootse facilitair contactcenter op de vestiging in Maastricht. Samen met je collega’s ben je het visitekaartje van een groot aantal mooie merken waar wij in de Benelux voor werken. In totaal handelen onze klantenservice medewerkers het contact af met klanten van 28 bedrijven. Dit doen zij niet alleen telefonisch, maar ook per e-mail, chat en social media. Binnen ons bedrijf worden meer dan zeven verschillende talen gesproken. Je werkt dan ook in een internationale omgeving met 31 verschillende nationaliteiten.

Werken van 9.00 uur tot 17.00 uur is er op onze contactcenters niet bij. Logisch, want als je zelf ’s avonds of in het weekend een probleem hebt met bijvoorbeeld je internetaansluiting wil je ook direct geholpen worden. Voor de meeste merken handelen onze callcenter medewerkers 7 dagen per week, van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat het klantcontact af. Werken op één van onze contactcenters betekent werken op flexibele tijden. Een baan als klantcontact medewerker is dan ook goed te combineren met een gezin of studie. Roosters maken wij ruim van te voren, zodat je op tijd weet wanneer je moet werken.

Functie-omschrijving

Of een klant nu belt met een vraag over het installeren van digitale TV, het installeren van een smartcard, het maken van een draadloze internetverbinding of een storing op het mobiele netwerk, als helpdeskmedewerker bied jij de klant altijd een passende oplossing. Door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen, kun jij als technisch helpdeskmedewerker inschatten of je de klant aan de telefoon kunt helpen of dat er een monteur moet langs komen.
Wat de oplossing ook is, je zorgt ervoor dat de klant met een tevreden gevoel het telefoongesprek afrond. Naast het goed te woord staan van klanten, vind je het ook belangrijk dat de wachttijd zo minimaal mogelijk is. Tevens signaleer je proactief de behoefte bij klanten om aanvullende diensten af te nemen. Als helpdeskmedewerker ben jij het visitekaartje voor de klanten en zorg je voor een optimale klantervaring.
Om de klanten op de juiste wijze te kunnen helpen, krijg je een fulltime training aangeboden van 4 weken. Om te kunnen starten als technisch helpdeskmedewerker is het een vereiste dat je 4 weken fulltime beschikbaar bent. In deze training leer je alles over de diensten (televisie, internet, telefonie en mobiel). Om in aanmerking te komen voor deze baan moet je wel enige kennis hebben (basis) van computers/internet en de NL (vloeiend) en EN (basis) taal beheersen.

Ons aanbod

Als helpdeskmedewerker dan kun je naast een passend salaris rekenen op:
  • Contract mogelijkheden
16-20, 20-24, 24-32 of 24-40 uur per week.
  • betaalde trainingen;
  • de mogelijkheid om deel te nemen aan het fietsplan, fitnessplan en de collectieve zorgverzekering;
  • 8% vakantiegeld;
  • een reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer enkele reis. Reizen met openbaar vervoer wordt 100% vergoed;
  • 22 vakantiedagen met de mogelijkheid om per kwartaal één extra vakantiedag te verdienen (op basis van een 40-urige werkweek).

Wij vragen

Een succesvolle helpdesk medewerker wordt er blij van om klanten telefonisch verder te helpen met hun vragen. Aangezien de klantvraag technisch kan zijn, vind je het leuk om je te verdiepen in de techniek achter de diensten en oplossingen te zoeken. Je hoeft nog geen expert te zijn, dit word je in de opleiding! Ervaring met klantcontact (klantenservice, verkoop, administratie in combinatie met telefonische contacten) is een pluspunt maar geen vereiste. Er zijn geen specifieke opleidingsvereisten, belangrijker is dat je vlot en communicatief bent! Daarnaast:

• heb je een goed en duidelijk taalgebruik in het Nederlands en een goede telefoonstem.
• ben je 4 weken fulltime beschikbaar voor de training (overdag maandag-vrijdag);
• ben je volledig flexibel inzetbaar van maandag t/m zondag (incl. feestdagen) tussen 08.00u tot 22.00u;
• ben je tussen de 20u en 40u per week beschikbaar. Je kan kiezen tussen een contract van 7 maanden
van 16-20u, 20-24u, 24-32u of 24-40u per week. De werkuren worden verdeeld over 5 werkdagen.


Solliciteer Print
‹ Terug naar de zoekresultaten

Is deze vacature niet wat je zoekt?

Ons vacatureaanbod is groot en wordt vaak ververst met nieuw aanbod. Om niets te hoeven missen kun je een online profiel bijhouden via Mijn Olympia. Dit account gebruik je om sollicitaties te volgen en jouw vacature-voorkeuren te beheren. Dit account wordt aangemaakt bij een online inschrijving of bij een sollicitatie. Op die manier kunnen we jou blijvend matchen op al onze vacatures! Nog geen account?
Maak er dan direct één aan of solliciteer naar deze baan!

Team Olympia Maastricht staat voor jou klaar!

Welkom bij de vestiging Maastricht. Wij zijn elke werkdag geopend van 8.30 tot 17.30 uur. Wil je langskomen? Dan raden wij je aan om een bezoekafspraak te maken. Voor een afspraak en al je overige vragen kun je ons bereiken op onderstaande gegevens.

Deze vacature is geplaatst door Nicky Maurer.

Onze contactgegevens

Olympia Uitzendbureau Maastricht
Grote Gracht 35
6211 ST   Maastricht

Toon telefoonnummer
Stel een vraag

Bezoek onze vestiging ook op:

Kenmerken van deze vacature

Plaats
Fulltime / parttime
Fulltime
Aantal uur
40
Salaris per maand o.b.v. 40 uur
€ 1567
Dienstverband
Vast
Werk-/Denkniveau
MBO
Vacaturenummer
Vacaturenummer
Het vacaturenummer kan gebruikt worden om te verwijzen naar deze vacature in de communicatie met een medewerker van Olympia
1440001063
Publicatiedatum
21 augustus 2017