(Inhouse) Intercedent Gemeente Amsterdam

Amsterdam | Fulltime | 40 uur | HBO werk- en denkniveau

Organisatie-omschrijving

Werken bij Olympia betekent werken bij een uitzendorganisatie die zich van haar concurrenten onderscheidt door het feit dat Olympia als enige landelijke organisatie een franchiseorganisatie is. Dat maakt ons bijzonder. De spirit van ondernemerschap tekent onze cultuur. Mede door onze ondernemende cultuur bieden wij onze medewerkers veel ontwikkel- en groei perspectief. Olympia is no-nonsense, recht door zee en eerlijk en oprecht in haar aanpak. Afspraak is afspraak. Zeggen wat je doet en doen wat je zegt. Al jaren groeit Olympia sneller dan de markt. In de afgelopen 10 jaar bedroeg de jaarlijkse omzetgroei gemiddeld meer dan 20%. De verklaring voor ons succes is helder: we gaan ervoor. Met enthousiasme, kwaliteit en inzet weten we onze positie sterker te maken. Met onze uitzendkrachten, klanten, met elkaar en met jou?

Functie-omschrijving

De gemeente Amsterdam is de grootste klant van Olympia Amsterdam. Voor de werving, selectie en planning van de uitzendkrachten voor het Contact Center Amsterdam zijn wij op zoek naar een enthousiaste en gedreven intercedent. Vind jij het leuk om 2 dagen per week bij de klant aanwezig te zijn, sta jij stevig in je schoenen, heb jij een passie voor relatiebeheer en ben jij een organisatorisch talent? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als intercedent bestaan jouw werkzaamheden o.a. uit:
  • relatiebeheer met de diverse teamleiders;
  • poolmanagement;
  • begeleiding van uitzendkrachten;
  • aansturen van recruitment bij wervingen
  • aanmaken en verlengen van contracten;
  • overige administratieve werkzaamheden;

Ons aanbod

  • Salaris is afhankelijk van ervaring en ligt tussen € 2.030,- en € 2.496,-
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
  • Werken in een dynamisch, enthousiast team met collega’s die ergens voor gaan
  • Werken in een ondernemerscultuur, waar onze kernwaarden winnen, ontwikkelen, team en helpen centraal staan

Wij vragen

  • HBO werk- en denkniveau
  • Min. 1 à 2 jaar ervaring in de arbeidsbemiddeling
  • Je bent leergierig, proactief, sensitief en communicatief vaardig
  • Je bent organisatorisch en administratief goed onderlegd
  • Je bent sterk in relatiebeheer
Solliciteer Print
‹ Terug naar de zoekresultaten

Is deze vacature niet wat je zoekt?

Ons vacatureaanbod is groot en wordt vaak ververst met nieuw aanbod. Om niets te hoeven missen kun je een online profiel bijhouden via Mijn Olympia. Dit account gebruik je om sollicitaties te volgen en jouw vacature-voorkeuren te beheren. Dit account wordt aangemaakt bij een online inschrijving of bij een sollicitatie. Op die manier kunnen we jou blijvend matchen op al onze vacatures! Nog geen account?
Maak er dan direct één aan of solliciteer naar deze baan!

Team Olympia Amsterdam staat voor jou klaar!

Welkom bij de vestiging Amsterdam. Wij zijn elke werkdag geopend van 8.30 tot 17.30 uur. Wil je langskomen? Dan raden wij je aan om een bezoekafspraak te maken. Voor een afspraak en al je overige vragen kun je ons bereiken op onderstaande gegevens.

Deze vacature is geplaatst door Courtney Stravers.

Onze contactgegevens

Olympia Uitzendbureau Amsterdam
Rhijnspoorplein 10-38
1018 TX   Amsterdam

Toon Telefoonnummer
Stel een vraag

Bezoek onze vestiging ook op:

Kenmerken van deze vacature

Plaats
Fulltime / parttime
Fulltime
Vakgebied
Aantal uur
40
Salaris per maand o.b.v. 40 uur
€ 2250
Dienstverband
Tijdelijk met uitzicht op vast
Werk-/Denkniveau
HBO werk- en denkniveau
Vacaturenummer
Vacaturenummer
Het vacaturenummer kan gebruikt worden om te verwijzen naar deze vacature in de communicatie met een medewerker van Olympia
1330002921