Helpdesk medewerker Eindhoven

Vast | Eindhoven | 40 uur | MBO, HBO | Transport / Logistiek / Luchtvaart

Organisatie-omschrijving

DHL, ’s werelds meest toonaangevende logistieke dienstverlener is aanwezig in meer dan 220 landen en gebieden wereldwijd. In deze internationale setting biedt DHL oplossingen voor een vrijwel onbeperkte hoeveelheid logistieke vragen, waaronder de opslag van machine onderdelen t.b.v. de high-tech industrie. Er werken meer dan 325.000 mensen. Maak jij binnenkort deel uit van dit internationale topteam?

Functie-omschrijving

Anders dan bij een doorsnee callcenter ben je op de afdeling customer service de spil tussen DHL en de klant, een groot high-tech bedrijf in de regio.

De werkzaamheden bestaan o.a. uit:
  • Het correct afhandelen van vragen en problemen inzake zendingen/orders (warehouse/transport) om daarmee relatie te behouden.
  • Het aanbieden van transport- en/of warehouse-oplossingen, zodanig dat zowel aan het belang van de klant als aan de belangen van de eigen organisatie is voldaan.
  • Het verrichten van administratieve werkzaamheden.
  • Het informeren van de klant en het aanbieden van diensten op opdrachten te genereren.
  • Het als contactpersoom fungeren en behandelen van voorkomende operationele problemen.

Ons aanbod

Je gaat werken binnen een grote internationale logistieke dienstverlener in Eindhoven, met als belangrijkste klant een grote High Tech organisatie uit de regio. Hierbinnen is veel ruimte om jezelf te ontwikkelen. Het is een klein en hecht team. Het team is gedreven met passie voor de logistiek.
Naast een marktconform salaris ontvang je reiskostenvergoeding. Het salaris wordt bij goed functioneren na een half jaar verhoogd. Ook worden er diverse opleidingen en trainingen geboden.

Wij vragen

Heb jij kennis van SAP en affiniteit met systemen?

We zoeken iemand die een probleemoplossend vermogen heeft en servicegericht is zowel naar de klant als naar collega's. Je moet snel kunnen schakelen tussen diverse werkzaamheden. Het is belangrijk goed overzicht te kunnen behouden om langer lopende issues niet uit het oog te verliezen.

UIteraad is het van belang dat je uitstekende communicatie vaardigheden hebt in zowel Nederlands als Engels!
Solliciteer Print
‹ Terug naar de zoekresultaten

Is deze vacature niet wat je zoekt?

Ons vacatureaanbod is groot en wordt vaak ververst met nieuw aanbod. Om niets te hoeven missen kun je een online profiel bijhouden via Mijn Olympia. Dit account gebruik je om sollicitaties te volgen en jouw vacature-voorkeuren te beheren. Dit account wordt aangemaakt bij een online inschrijving of bij een sollicitatie. Op die manier kunnen we jou blijvend matchen op al onze vacatures! Nog geen account?
Maak er dan direct één aan of solliciteer naar deze baan!

Team Olympia Veldhoven staat voor jou klaar!

Welkom bij de vestiging Veldhoven. Wij zijn elke werkdag geopend van 8.30 tot 17.30 uur. Wil je langskomen? Dan raden wij je aan om een bezoekafspraak te maken. Voor een afspraak en al je overige vragen kun je ons bereiken op onderstaande gegevens.

Deze vacature is geplaatst door Annelies Huiskes.

Onze contactgegevens

Olympia Uitzendbureau Veldhoven
Burg. Van Hoofflaan 167
5503 BL   Veldhoven

Toon Telefoonnummer
Stel een vraag

Bezoek onze vestiging ook op:

Kenmerken van deze vacature

Plaats
Fulltime / parttime
Fulltime
Vakgebied
Aantal uur
40
Salaris per maand o.b.v. 40 uur
€ 1858
Dienstverband
Vast
Werk-/Denkniveau
MBO, HBO
Vacaturenummer
Vacaturenummer
Het vacaturenummer kan gebruikt worden om te verwijzen naar deze vacature in de communicatie met een medewerker van Olympia
5760000107

Eerder bekeken vacatures