Regiomanager Utrecht

Vast | Utrecht | 40 uur | HBO | Zakelijke dienstverlening

Organisatie-omschrijving

Olympia Uitzendbureau is het grootste lokale uitzendbureau van Nederland. Onze vestigingen worden geleid door zelfstandige ondernemers of door zeer ondernemende gedreven managers die uit dezelfde regio komen, waardoor wij dezelfde taal spreken als onze klanten en kandidaten. De spirit van het ondernemerschap tekent onze cultuur. Deze ligt verankerd in onze organisatie, een franchisemodel gecombineerd met eigenbeheer vestigingen. Binnen de eigenbeheer vestigingen dagen we onszelf uit om de beste werkwijzen, meest gestroomlijnde processen en (nieuwe) waarde proposities te ontwikkelen, welke we vervolgens verder uit kunnen rollen binnen de franchisevestigingen.
Samen vormen we een sterke landelijke organisatie met een herkenbaar merk. Van de voordelen die dat biedt, profiteren we ook meteen weer: aanvullende expertise vanuit het Olympia Service Center en een sterke (online) wervingskracht. Dus met zowel landelijke als lokale aanwezigheid en expertise combineren we het beste van twee werelden. En dát maakt ons uniek!

Functie-omschrijving

Als Manager Utrecht heb je een rol met veel verantwoordelijkheden, uitdagingen en bevoegdheden. Feitelijk ben jij de ondernemer van de regio Utrecht, je bent dan ook P&L verantwoordelijk. Samen met het team, bestaande uit 8 gedreven en enthousiaste collega’s, voorzie je bestaande en nieuwe klanten van de juiste mensen. Je bouwt waardevolle en duurzame werkrelaties op met zowel de inleners als met de uitzendkrachten. Voor jouw klanten ben je dé HR businesspartner voor het leveren van flexibiliteit en het bieden van het passende antwoord op HR gerelateerde vraagstukken. Jij bent het aanspreekpunt voor klanten op tactisch- en strategisch niveau. Je benut kansen en met jouw regionale netwerk en kennis van de uitzendbranche ben je in staat om het rayon verder uit te bouwen waardoor het lokale marktaandeel stijgt en de winstgevendheid van de vestiging groeit. Daarnaast ben je continu gericht op het optimaliseren van onze processen. Je denkt proactief mee over hoe we onze dienstverlening kunnen (door)ontwikkelen. Jíj bepaalt wat nodig is om het optimale resultaat uit jouw rayon en het team te halen.

Uiteraard ben je maximaal gericht op de persoonlijke groei- en ontwikkeling van jouw team. Dankzij jouw aansturing, coaching, kennis, visie, leiding, richting en grip, stel je hen in staat hun doelstellingen te realiseren. Hierbij kun je natuurlijk rekenen op ondersteuning vanuit ons Servicecenter waar meerdere specialisten klaar staan om jou te helpen om de juiste keuzes te maken en deze vervolgens succesvol te implementeren.

Kortom: door elke dag met passie, plezier en overtuiging aan de slag te gaan, creëer je jouw eigen succes, het succes van het team Utrecht en van Olympia!

In deze rol leg je verantwoording af aan de Regiodirecteur.

Ons aanbod

Als je bij Olympia Uitzendbureau aan de slag gaat als Manager Utrecht, kun je naast een goed salaris rekenen op het volgende:

•Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals o.a. 25 vakantiedagen, 6,5 ADV dagen, een leaseauto, een bonusregeling en aantrekkelijke collectieve werknemersverzekeringen;
•Een baan binnen een dynamische, inspirerende en ondernemende organisatie waarbij jouw persoonlijke ontwikkeling centraal staat;
•Een functie waarbij jouw gedrevenheid en passie aanstekelijk werkt. De door jou ingebrachte kennis en vernieuwende ideeën krijgen alle ruimte!

Interesse?
Dan ontvangen we graag jouw reactie! Dat kan door een mail te sturen aan sollicitaties@olympia.nl. Voor meer informatie of vragen over de functie kun je contact opnemen met Cindy van Weeren, via telefoonnummer 070-3381050.

Wij vragen

Als Manager Utrecht zit het ondernemen in je bloed en heb je een ongekende passie voor de arbeidsbemiddelingsbranche. Je bent commercieel strategisch sterk en hebt oog voor specifieke behoefte in verschillende markten. Ook ben je in staat nieuwe, door Olympia ontwikkelde, proposities in de markt te zetten. Daarnaast zoek je zelfstandigheid en uitdaging en wil je invloed en sturing hebben op de financiële resultaten van jouw vestiging.

Verder beschik je over:
• Een afgeronde HBO-opleiding, bij voorkeur in de commerciële richting;
• Minimaal 5 jaar leidinggevende ervaring binnen de uitzendbranche;
• Ervaring met het aansturen van een groot team (minimaal 10 FTE);
• Ervaring met volume klanten, groot zakelijk en MKB;
• Rijbewijs B.
Solliciteer Print
‹ Terug naar de zoekresultaten

Is deze vacature niet wat je zoekt?

Ons vacatureaanbod is groot en wordt vaak ververst met nieuw aanbod. Om niets te hoeven missen kun je een online profiel bijhouden via Mijn Olympia. Dit account gebruik je om sollicitaties te volgen en jouw vacature-voorkeuren te beheren. Dit account wordt aangemaakt bij een online inschrijving of bij een sollicitatie. Op die manier kunnen we jou blijvend matchen op al onze vacatures! Nog geen account?
Maak er dan direct één aan of solliciteer naar deze baan!

Team Olympia Olympia Service Center staat voor jou klaar!

Welkom bij de vestiging Olympia Service Center. Wij zijn elke werkdag geopend van 8.30 tot 17.30 uur. Wil je langskomen? Dan raden wij je aan om een bezoekafspraak te maken. Voor een afspraak en al je overige vragen kun je ons bereiken op onderstaande gegevens.

Deze vacature is geplaatst door Bo Habets.

Onze contactgegevens

Olympia Uitzendbureau Den Haag
Eisenhowerlaan 140
2517 KN   Den Haag

Toon Telefoonnummer
Stel een vraag

Bezoek onze vestiging ook op:

Kenmerken van deze vacature

Plaats
Fulltime / parttime
Fulltime
Aantal uur
40
Salaris per maand o.b.v. 40 uur
€ 4250
Dienstverband
Vast
Werk-/Denkniveau
HBO
Vacaturenummer
Vacaturenummer
Het vacaturenummer kan gebruikt worden om te verwijzen naar deze vacature in de communicatie met een medewerker van Olympia
5110000258

Eerder bekeken vacatures